Hjemmerengjøring

Nyt et rent hjem med god samvittighet! Våre profesjonelle renholdere gjør vaskedagen til ukens høydepunkt. Sjekk ledige vasketider i ditt område!

Inkludert i hjemmerengjøringen

Sosialt ansvarlig og bærekraftig vaskehjelp? Ja takk! 💙 Våre dyktige renholdere er klare til å ta fatt på følgende oppgaver hos deg.

Dette gjøres i alle rom
  • Alle flater under 180 cm rengjøres
  • Støvsuging av gulv og tepper
  • Mopping av gulv hvis gulvmaterialet egner seg til det
  • Flekkfjerning på dørkarmer, dørhåndtak og brytere
  • Speil og glass i boligen, eksempelvis glassdører (vinduer er ikke inkludert)
  • Fjerner avfall dersom kunde gir renholder tilgang til søppeldunk
Kjøkken
  • Alle flater (der renholder har tilgang, under 180 cm)
  • Rengjøring av vask og armatur
  • Mikrobølgeovn, komfyr og oppvaskmaskin rengjøres på utsiden
  • Vi setter inn i oppvaskmaskinen om ønskelig
  • Rengjøring av annet kjøkkenutstyr som blender, kaffetrakter og brødrister
  • Speil og glass (vindusvask kan bestilles separat)
  • Mopping av gulv hvis gulvmaterialet egner seg til det
Bad
  • Servant og armatur
  • Badekar og toalett
  • Dusjkabinett og dusjvegg
  • Alle flater (der renholder har tilgang, under 180 cm)
  • Mopping av gulv hvis gulvmaterialet egner seg til det
  • Speil og andre glassoverflater (vinduer er ikke inkludert)
Soverom
  • Re opp sengen
  • Bytting av sengetøy hvis nytt sengetøy er lagt frem
  • Mopping av gulv hvis gulvmaterialet egner seg til det
  • Alle flater (der renholder har tilgang, under 180 cm)
  • Speil og glassoverflater (vinduer er ikke inkludert)
Tilleggstjenester
  • Stryking (omtrent 5-7 skjorter) (30 min)
  • Innvendig rengjøring kjøleskap (45 min)
  • Innvendig rengjøring av ovn (60 min)
  • Rengjøring av avfallssortering (15 min)
  • Vårrengjøring bestiller her
  • Vindusvask bestilles som et eget produkt her
  • Flyttevask bestilles her
Oppgaver som ikke er inkludert

For å unngå misforståelser, følgende tjenester er ikke inkludert:

  • Rengjøring og støvtørking av vegger og tak
  • Fjerning av flekker som for eksempel mugg, kalk, sopp og annet som kan komme av mangel på regelmessig vedlikehold
  • Rensing av sluk
  • Rengjøring av avtrekk og vifter
  • Flytting av tunge møbler og gjenstander
  • Vask etter oppussing/byggestøv

Fornøyde renholdere = Fornøyde kunder

5/5 stjerner

"Vi er så fornøyd med vår faste renholder, Maria. Hun er utrolig hyggelig og fleksibel. Det er alltid en glede når hun er hos oss."

5/5 stjerner

"Vi er kjempefornøyde med jobben Zoe gjorde hos oss! I tillegg til et meget grundig arbeid, er hun veldig behagelig, blid, hyggelig og tillitsvekkende. Full score fra oss!"

5/5 stjerner

"Jeg går snart tom for superlativer... Makan til dyktig renholder. Det er så reint og fint overalt. Håper virkelig vi kan beholde Gabrielle. Hun er toppers!"

5/5 stjerner

"Vår renholder er perfekt på alle måter. Hun gjør alltid det lille ekstra, som det å plassere kosedyr på sengen til barna. Ting som ikke er nødvendig, men likevel utrolig fint."

Used in email templates

Fornøyde renholdere = Fornøyde kunder

Visste du at du er med på å skape ekte arbeidsplasser når du velger Freska? På fem år har Freska gått fra å være noen få ildsjeler til å bli en ansvarlig bedrift med over 700 ansatte i tre nordiske land. Vårt mål er å revolusjonere renholdsbransjen og lede kampen for sosialt ansvar ved å være den beste arbeidsplassen for våre dyktige renholdere. Og jo mer fornøyd våre renholdere er, jo mer fornøyd blir kundene våre!

Les mer om våre fantastiske renholdere.

Ønsker du et skreddersydd tilbud basert på antall rom som må vaskes?

Ikke alle har behov for en rengjøring av hver eneste kvadratmeter i hjemmet. Legg igjen din informasjon så ringer vi deg med et skreddersydd tilbud basert på dine behov.

Personvernerklæring

Kjærlighet for vårt felles hjem

Bærekraft har alltid vært viktig for Freska, og vi er stolte over å kunne si at vi nå også er sertifisert som Miljøfyrtårn. Dette innebærer at vi har dokumentert at vi jobber systematisk og målrettet med å redusere våre miljøpåvirkninger. Vi bryr oss om planeten og ønsker å vare på naturen og menneskene rundt oss. Derfor bruker vi sertifiserte og miljøvennlige renholdsmidler for å holde hjemmet ditt rent - uten at det går ut over kvaliteten på rengjøringen. Vi evaluerer og forsøker alltid å gjøre arbeidsmetodene våre mer bærekraftige.

Les mer om våre tiltak for å verne miljøet.

Bestill og betal direkte på nett

Nå kan du enkelt bestille rengjøring på bare noen få minutter.

  1. Angi størrelsen på din bolig og velg hvilke tjenester du ønsker.

  2. Velg en tid som passer deg.

  3. Betal trygt på nett. Din renholder kommer til ønsket tidspunkt og du kan nyte et skinnende rent hjem!

Sjekk tilgjengelighet

Vi investerer i mennesker

Ved å velge Freska viser du at du er samfunnsbevisst og bryr deg om renholderne sin velvære - og vi digger deg for det!

Visste du at 70% av vår timepris går til å betale våre renholdere? Dette inkluderer timelønn, reisetid, sykepenger, feriepenger, pensjon, arbeidsgiveravgift og yrkesskadeforsikring til våre fantastiske renholdere.

Hvorfor blir 20% av vår timepris brukt på administrasjon? For våre renholdere dekker dette utgifter som utstyr, arbeidsklær og bøker til norskkurs. Det resterende dekker forsikring, kontorlokaler, lønnskostnader og goder som feriepenger, sykepenger og pensjon for kontoransatte. Tredjepartskostnader som medlemskap i Virke og Miljøfyrtårn-sertifisering er også inkludert i denne kostnaden.

Nyt et rent hjem

med god samvittighet.

✔️ Sosialt ansvarlig og bærekraftig ✔️ 100% fornøydgaranti ✔️ Ingen bindingstid

FAQ

Hva gjør jeg når renholderen kommer?

Vi anbefaler at du er hjemme første gang for å vise renholder rundt. Dersom du har noen spesielle hensyn som må tas, og spesielt hvis du har eget utstyr, er det viktig å få dette frem ved første møtet. Våre renholdere er fagfolk på sitt felt, så du trenger ikke å bekymre deg. De vet også hvordan de skal spørre om ting dersom det er nødvendig.

Må jeg rydde før renholderen kommer?

Det er ikke et krav at du må rydde før renholderen kommer. Vi opplever imidlertid at de fleste ønsker at tiden først og fremst skal bli brukt på renhold. Jo bedre det er lagt til rette - jo mer tid er det til selve vaskingen.

Bruker dere miljøvennlige rengjøringsprodukter?

Det gjør vi! Vi ønsker å beskytte miljøet, din helse og vår egen.

Har renholderen min med seg alt utstyr?

Det vi trenger fra deg er at en bøtte, moppestang og støvsuger er i hus. Sjekk at støvsugeren ikke har full pose, så får vi gjort ordentlig rent! Alt annet utstyr stiller vi med.

Hva om renholderen kommer for sent?

Kundeservice informerer deg på forhånd dersom din renholder er forsinket og vil løse situasjonen etter beste evne slik det passer deg. Varigheten på rengjøringen vil ikke bli påvirket av forsinkelsen.

Kan jeg være hjemme under rengjøringen?

Selvfølgelig kan du det! Ved første rengjøring er det vanlig at du er hjemme og gjerne viser renholder litt rundt i boligen. Videre vil vi anbefale at renholder får arbeide i fred og ro, men dette er selvsagt helt opp til deg.

Vi har fullført over

1,000,000

renholdsoppdrag!

Våre kunder er veldig fornøyde

4.7 /5

Takket være høy kvalitet, eksepsjonell service og et øye for detaljer får vi veldig gode tilbakemeldinger fra våre kunder.

Har du noen spørsmål?

Del dine tanker med oss.

Kontakt oss

Lykken er et rent hjem.

Enkel og rask bestilling.

Sertifiseringer og medlemskap

  • Virke
  • Offentlig
  • Miljøfyrtårn

Betalingsmetoder

Klarna

Last ned appen

  • App Store
    Google Play

Freska på sosiale medier

Freska Norway AS

Organisasjonsnummer: 916 035 659

post@freska.no

Man-Fre 12-15

  • Oslo,
  • Bergen,
  • Østfold
Freska Norway
Whistleblowing · Menneskerettigheter · Vilkår og betingelser · Personvernerklæring ·